Workshop

Van Neuro tot Euro

Laat je verleiden!

Neuroscience levert als jonge wetenschap spectaculaire inzichten op in het functioneren van onze hersenen. Inzichten die tot een hele andere kijk op marketing kunnen leiden.

Bestaat die ‘koopknop’ nou echt? En wat is de rol van emoties in het nemen van onze aankoopbeslissingen? Blijft het traditionele AIDA model nog wel overeind staan? Hoe kunnen we neuromarketing inzetten om de conversie van onze marketingcampagnes te verhogen?

Al deze vragen en nog veel meer komen aan bod in de interactieve workshop ‘van Neuro tot Euro’. De workshop wordt inhoudelijk verzorgd door Enno van Rhijn, topmarketeer en al jaren bezig met de praktische toepassing van neuroscience in marketing.

Voor wie?

De workshop is interessant voor marketeers en communicatiespecialisten die kritisch durven kijken naar hun eigen (dm) campagnes en bereid zijn om met vernieuwende inzichten aan de gang te gaan.

Omdat we interactie belangrijk vinden hebben we de ideale grote van een workshop vastgesteld op 10 tot 15 deelnemers. En om zo efficient mogelijk met uw tijd (een workshop duurt ongeveer 1,5 uur) om te gaan geven we de workshop graag bij u op locatie.

Geïnteresseerd? Neem gerust contact op

Zeer inspirerend gastcollege over neuromarketing: Op inspirerende wijze en met veel enthousiasme hebben Geert Venhuizen en Enno van Rhijn ons tijdens een kennissessie bij 4DMS een inkijk gegeven in de werking van het menselijk brein en de effecten van de beïnvloeding door Marketing & Communicatie.

De kracht van de presentatie was dat complexe materie werd vertaald in heldere overzichten en voorbeelden en tastbare adviezen. Voor iedere professional in Marketing & Communicatie een must!

Sander van der Vorm

Teamleider Marketing Zadkine

Oktober 2015

De samenwerking met Geert Venhuizen van Admetis en Enno van Rhijn van Rhinovation in de vorm van de workshop 'van Neuro tot Euro' voor de klanten en prospects van 4DMS was een succes.

Het werd de deelnemers weer goed duidelijk gemaakt dat data niet heilig zijn en er ruimte moet zijn voor emotie.

Camiel van Asch

Directeur 4DMS

Oktober 2015

Een zeer interessante en verrassende workshop met humor. Deze workshop zet jezelf persoonlijk en het team weer op scherp. En laat je kritisch naar de middelen-mix kijken.

Door handige en bruikbare tips kunnen wij de marketing- en communicatie strategie van de organisatie optimaliseren en nog gerichter inzetten.

Katinka ten Have

Marketing & Communicatie Zadkine

April 2016

© Admetis